کار با پنل کاربری هاست پلان

در این بخش به معرفی کامل پنل کاربری هاست پلان خواهیم پرداخت. پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور صفحه ای مانند شکل زیر برای شما باز خواهد شد.

در اینجا خلاصه ای از تمام سرویس ها، فاکتورها، تیکت ها و…. برای شما نمایش داده میشود و در بالای صفحه گزینه های منو را مشاهده میکنید که در ادامه تمام گزینه ها را توضیح می دهیم.


اولین گزینه سرویس ها است که شامل گزینه های زیر می باشد:

سرویس های من : مشاهده سرویس های خریداری شده و وضعیت پرداخت آنها و همچنین مشاهده تاریخ سررسید بعدی سرویس ها

سفارش سرویس جدید : مشاهده انواع سرویس های هاستینگ با جزئیات و امکان خرید سرویس جدید

مشاهده افزونه های موجود :

در منوی دامنه ها تمامی تنظیمات و اطلاعات مربوط به دامنه ها موجود می باشد.

دامنه های من : وضعیت دامنه ی خریداری شده، وضعیت پرداخت و تنظیمات مربوط به دامنه های فعال

تمدید دامنه ها : دامنه های منقضی شده در این بخش وجود دارند که درصورت نیاز میتوانید آنها را تمدید کنید

ثبت یک دامنه جدید : جستجوی نام دامنه مورد نظر و خرید آن از این بخش صورت میگیرد (آموزش ثبت هاست و دامنه را مطالعه کنید)

آیتم های مربوط به فاکتور ها و پرداختی های شما در منوی صورتحساب می باشد.

فاکتورهای من : تاریخچه کلیه فاکتور ها و رسید های پرداخت شده و پرداخت نشده در این بخش قابل مشاهده است.

پیشنهاد های من : پیشنهاد های مناسب با کار شما در این بخش قرار می گیرد.

پرداخت انبوه : این گزینه امکان پرداخت همه فاکتور ها را بصورت یکجا به شما می دهد.

فیش ها : امکان مشاهده ی فیش های پرداختی

در منوی پشتیبانی گزینه های زیر را مشاهده میکنید.

تیکت : تیکت های ارسال شده و وضعیت آنها در این قسمت قابل مشاهده است

اطلاعیه ها : اخبار آخرین رویداد های هاست پلان

مرکز آموزش : دسترسی به مقاله های منتشر شده سایت هاست پلان

دانلود ها : برنامه ها و فایل های دانلودی در این قسمت نمایش داده میشود

وضعیت شبکه : اطلاع از وضعیت شبکه و اخبار و مشکلات احتمالی به وجود آمده در شبکه

برای پرسیدن سوال به صورت مستقیم از پشتیبانی به قسمت باز کردن تیکت مراجعه کنید. که با توجه به مشکل تان در دو بخش پشتیبانی و فروش میتوانید تیکت ارسال کنید.