در این بخش به معرفی کامل پنل کاربری هاست پلان خواهیم پرداخت. پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور صفحه ای مانند شکل زیر برای شما باز خواهد شد.
در اینجا خلاصه ای از تمام سرویس ها، فاکتورها، تیکت ها و…. برای شما نمایش داده میشود و در بالای صفحه گزینه های منو را مشاهده میکنید که در ادامه تمام گزینه ها را توضیح می دهیم.
اولین گزینه سرویس ها است که شامل گزینه های زیر می باشد:
سرویس های من : مشاهده سرویس های خریداری شده و وضعیت پرداخت آنها و همچنین مشاهده تاریخ سررسید بعدی سرویس ها
سفارش سرویس جدید : مشاهده انواع سرویس های هاستینگ با جزئیات و امکان خرید سرویس جدید
مشاهده افزونه های موجود :
![](https://hostplan.ir/wp-content/uploads/2021/12/1-2-1024x501.jpg)
در منوی دامنه ها تمامی تنظیمات و اطلاعات مربوط به دامنه ها موجود می باشد.
دامنه های من : وضعیت دامنه ی خریداری شده، وضعیت پرداخت و تنظیمات مربوط به دامنه های فعال
تمدید دامنه ها : دامنه های منقضی شده در این بخش وجود دارند که درصورت نیاز میتوانید آنها را تمدید کنید
ثبت یک دامنه جدید : جستجوی نام دامنه مورد نظر و خرید آن از این بخش صورت میگیرد (آموزش ثبت هاست و دامنه را مطالعه کنید)
![](https://hostplan.ir/wp-content/uploads/2021/12/2-2-1024x501.jpg)
آیتم های مربوط به فاکتور ها و پرداختی های شما در منوی صورتحساب می باشد.
فاکتورهای من : تاریخچه کلیه فاکتور ها و رسید های پرداخت شده و پرداخت نشده در این بخش قابل مشاهده است.
پیشنهاد های من : پیشنهاد های مناسب با کار شما در این بخش قرار می گیرد.
پرداخت انبوه : این گزینه امکان پرداخت همه فاکتور ها را بصورت یکجا به شما می دهد.
فیش ها : امکان مشاهده ی فیش های پرداختی
![](https://hostplan.ir/wp-content/uploads/2021/12/3-3-1024x501.jpg)
در منوی پشتیبانی گزینه های زیر را مشاهده میکنید.
تیکت : تیکت های ارسال شده و وضعیت آنها در این قسمت قابل مشاهده است
اطلاعیه ها : اخبار آخرین رویداد های هاست پلان
مرکز آموزش : دسترسی به مقاله های منتشر شده سایت هاست پلان
دانلود ها : برنامه ها و فایل های دانلودی در این قسمت نمایش داده میشود
وضعیت شبکه : اطلاع از وضعیت شبکه و اخبار و مشکلات احتمالی به وجود آمده در شبکه
![](https://hostplan.ir/wp-content/uploads/2021/12/4-4-1024x501.jpg)
برای پرسیدن سوال به صورت مستقیم از پشتیبانی به قسمت باز کردن تیکت مراجعه کنید. که با توجه به مشکل تان در دو بخش پشتیبانی و فروش میتوانید تیکت ارسال کنید.
![](https://hostplan.ir/wp-content/uploads/2021/12/5-2-1024x501.jpg)